III COMUNICAT OFICIAL COVID19 - CONFINAMENT LLEIDA 16/07

General

III COMUNICAT OFICIAL COVID19 - CONFINAMENT LLEIDA 16/07

Benvolguts socis i sòcies,

Tal com dicta la Resolució SLT/1698/2020, de 15 de juliol, per la qual s'adopten noves mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 a Lleida ciutat, el Sícoris Club suspèn la seva activitat esportiva i de lleure a partir del dijous 16 de juliol i mentre duri el confinament.
Tal com dicta aquesta resolució, només es podran realitzar les activitats dels casals d'estiu per als nens/es, les quals no tindran servei de dinar. El servei de restaurant romandrà tancat fins a nova ordre.

El Sícoris fa un seguiment permanent de l'evolució i els canvis d'escenari en aquesta situació de confinament en relació amb l'activitat que ens pertoca com a club esportiu. Sabem que les mesures que hem d'adoptar no són del gust de tothom i són doloroses pel club, però entenem que ens han obligat a prendre-les per tal de garantir la salut i seguretat de tots en un context de rebrots molt perillosos i que hem d'ajudar a pal·liar.

Qualsevol canvi en el nostre funcionament serà prèviament comunicat als socis. Estigueu pendents al nostre web www.sicorisclub.com per tal de conèixer l'últim comunicat publicat.

Tan aviat com hagi alguna novetat farem arribar un comunicat als socis per tal d'informar-vos de la situació actual i les mesures que es puguin prendre.

Arxiu

octubre 2020